وبلاگ روانشناسی

مرجع مقالات روانشناسی

وبلاگ روانشناسی

مرجع مقالات روانشناسی

خرید گوشی آیفون

سازندگان در طراحی این مدل گوشی آیفون به طول عمر باتری توجه ویژه‌ای داشته‌اند تا جایی که آیفون ۱۳ پرومکس، طی استفاده‌های معمولی، ۲.۵ ساعت بیشتر از آیفون ۱۲ پرومکس دوام می‌آورد. طول عمر باتری این مدل در پخش ویدیوهای آفلاین ۲۸ ساعت و پخش زنده تا ۲۵ ساعت است. لنزهای دوربین گوشی اپل ۱۳ پرومکس نیز ارتقاء یافته و حتی یک ویژگی جدید که تا حدی شبیه به حالت پرتره برای فیلمبرداری است نیز به آن اضافه شده است.

این گوشی دارای سه لنز اصلی در قسمت پشتی است که هرسه 12 مگاپیکسلی هستند و دارای f/2.8، f/1.5 و f/1.8 است. دوربین جلو این مدل 12 مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم یا همان f/2.2 است. اشاره کردیم که قیمت آیفون مدل 13 پرومکس با توجه به مشخصات متفاوت است، اما به طور تقریبی از قیمت 40 میلیون تومان به بالا می‌توانید آن را خریداری کنید.

آیفون 13 پرو (iPhone 13 Pro)

آیفون 13 پرو تا حد زیادی شبیه به 13 پرومکس است و تفاوت آن‌ها در اندازه صفحه‌نمایش و همچنین طول عمر باتری است. اندازه صفحه‌نمایش در آیفون 13 پرو برابر با 6.1 اینچ است و طول عمر باتری آن به جای 28 ساعت برای پخش ویدیو آفلاین تا 22 ساعت است. به همین دلیل مدل آیفون 13 پرو کمی ارزان‌تر است و قیمت آن به طور تقریبی از 35 میلیون تومان تا حتی بالای 50 میلیون تومان در بازار است. صفحه‌نمایش این مدل نیز ProMotion از نوع OLED است و دارای پردازنده فوق سریع A15 Bionic است.

 

منبع: خرید گوشی آیفون

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد