وبلاگ روانشناسی

مرجع مقالات روانشناسی

وبلاگ روانشناسی

مرجع مقالات روانشناسی

آکسی اینفینیتی

صنعت بازی ارز دیجیتال با استفاده از فناوری بلاک چین امکان کسب درآمد واقعی را برای کاربران خود و با ارائه توکن‌های غیرمثلی NFT فراهم کرده است، به طوریکه در حال حاضر این صنعت میلیاردها دلار ارزش داشته و حتی بازی‌های کریپتویی وجود دارند که برای بازی کردن به شما پول می‌دهند! بازی‌های کسب درآمدی از لحظه گیم‌پلی محیط جذابی رو در اختیار کاربر قرار می‌دهند، تا کاربر بتواند در آنجا به نبرد، پرورش کارکترهای بازی و یا تکمیل ماموریت خود بپردازد.

با انجام دادن این امور، کاربر نوعی ارز را از بازی دریافت می‌کند که با استفاده از آن بعدا می‌تواند برای خرید NFT اقدام کرده و یا ارز مربوطه را به طور مستقیم به کیف پول ارز دیجیتال خود منتقل کند. حتی ارز برخی از بازی‌ها را می‌توان با کوین و توکن‌های معتبر دیگری که در بازار کریپتوکارنسی وجود دارند، معامله کرد.

به این ترتیب با انجام این فرآیندها در خلل بازی، بازیکنان قادر به کسب درآمد از بازی‌های کریپتویی یا بلاک چینی خواهند بود. این ویژگی یکی بهترین مشوق‌ها برای مشارکت هرچه بیشتر بازیکنان با بازی های بلاک چینی است. به همین علت این دسته از بازی‌های کسب درآمدی در مدت زمان کوتاه توجه زیادی را به خود جلب کرده و تبدیل به یکی از محبوب ترین دسته های بازی شده‌اند. اگر اطلاعات کمی از دنیای ارزهای دیجیتال و بازی های بلاک چینی دارید و خواهان کسب درآمد از بازی ها هستید، پیشنهاد می‌کنیم تا انتهای این گزارش همراه ما باشید، زیرا در ادامه ۶ نمونه از بهترین بازی های بلاک چینی برای کسب درآمد را معرفی خواهیم کرد.

بازی آکسی اینفینیتی (Axie Infinity) اولین بازی NFT مبتنی بر اتریوم است که در سال ۲۰۲۱ میلادی توانست به فروش ۱ میلیارد دلاری برسد. این بازی توسط یک شرکت ویتنامی معروف به Sky Mavis طراحی و ساخته شده و بیش از یک میلیون کاربر فعال دارد. این بازی، محبوب ترین بازی NFT حال حاضر است و یکی از پردرآمدترین بازی ها در کل بلاک چین هم محسوب می‌شود. Axie Infinity در اصل یک بازی الهام گرفته شده از پوکمون است که در آن می توانید تیمی از موجودات به نام Axies بسازید و از آنها برای مبارزه با بازیکنان در حالت Arena یا مبارزه با دشمنان در حالت Adventure استفاده کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد